Vaihto- ja palautusehdot:

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäiskunnossa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, joiden palauttamisesta on ilmoitettu meille 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on asiakkaalle maksullinen. Asiakas maksaa tuotteiden palauttamisesta/vaihdosta aiheutuvat lähetyskustannukset (Posti: 1,75 € – 7,90 €, kun kohteena Suomi). Kun palautus on saapunut varastolle, tuotteen hinta hyvitetään asiakkaan tilille kokonaisuudessaan. Postikuluja palautuksen osalta ei korvata.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen:

Täytä sivun alalaidassa löytyvä yhteydenottolomake/palautusilmoitus. Liitä palautusilmoitukseesi asiakasnumerosi (#nro löytyy sähköpostiin lähetetystä tilausvahvistuksesta), nimesi ja yhteystietosi rahojen palautusta varten.  Kerro myös palautuksen syy.

Kun olemme käsitelleet palautusilmoituksesi, saat vahvistusilmoituksen sähköpostiisi, mikä sisältää vielä tarkat ohjeet palauttamista varten. Vahvistusviestin saatuasi voit viedä palautettavan tuotteen postiin/pakettiautomaattiin. Postin helposti-koodia käyttämällä postipaketin voi jättää postiin jonottamatta ennalta maksettujen lähetysten luukulle.

Lähettäjän tiedot ja osoite: Nimi
Osoite
Puhelinnumero

(Postin Helposti-koodi)

Vastaanottajan tiedot ja palautusosoite:

Ihania

Peltolankatu 1 15320 Lahti
p. 0451875959

Maksu palautetaan, kun palautettu tuote on saapunut takaisin ja todettu myyntikuntoiseksi. Maksun tulisi näkyä 7 arkipäivän sisällä sen kirjaamisesta. 

Ongelmatilanteet:

Mikäli tuote ei vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä/palautuksestasi viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta. Toimi palautusehtojen mukaisesti osoitteessa ihania.fi/toimitusehdot. Jos paketti on vioittunut/kadonnut postissa tai kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Yritys ei vastaa postin kuljetuksissa vioittuneista vahingoista. Mahdolliset viat tai virheet selvitetään ja tilanteeseen pyritään löytämään sopiva ratkaisu. Kuluttaja-asiakkaita mahdollisissa vikatilanteissa avustaa kuluttajaneuvonta (kkv.fi/kuluttajaneuvonta) ja viime kädessä asia on mahdollista saattaa kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (kuluttajariita.fi).

Palautusilmoitus:

Tee palautusilmoitus sähköpostii info@ihania.fi, kun olet lukenut yllä olevat palautusohjeet.

Liitä viestikenttään asiakasnumerosi (#nro löytyy sähköpostiin lähetetystä tilausvahvistuksesta), nimesi ja yhteystietosi rahojen palautusta varten ja mielellään syy miksi palautat tuotteen.

Tietojen luovutus:

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

VERKKOKAUPAN YLEISET EHDOT

page2image35091392 page2image35091968

Voimassa 18.08.2020 alkaen

Verkkokauppa:

Sarin ihania Oy  (Y-tunnus 3145919-9) myy verkkokaupassaan tuotteita vain Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Toimitustapa ja -kulut:

Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Tilausten toimituksen järjestää Suomen Posti tai Matkahuolto.

Toimitusaika: Tuotteet pyrimme postittamaan tilauksen jälkeen 7 arkipäivän aikana. Mittatilaustuotteissa toimitusaika on 2-4 viikkoa, riippuen kankaiden saatavuudesta ja tilausjonosta. Tilaaja vakuuttaa tilauslomakkeen täyttäessä osoitetiedot oikeiksi ja kohteeksi Suomi.

Tilaaminen:

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä tuotteita ostoskoriin ja täyttämällä tilauslomake omilla yhteystiedoilla. Tilaus maksetaan käytössä olevia maksutapoja käyttäen. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tilauslomakkeen saavuttua käsittelemme tilauksen ja lähetämme tuotteen

ilmoitettuun postiosoitteeseen. Puhelinnumero kerätään postin saapumisilmoituksen lähettämistä varten.

Tietojen luovutus:

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen:

Tilaus maksetaan verkkokaupan käytössä olevia maksutapoja käyttäen (Maksunvälittäjä: Paybyway Oy). Maksunsaajana näkyy Ihania. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi heti tilauksen tehtyä. Palvelun ja verkkokaupan käyttö ei vaadi rekisteröitymistä. Postimaksu lisätään normaalisti tilauksiin. Vaihto/palautus on asiakkaalle maksullinen. Asiakas maksaa tuotteiden palauttamisesta/vaihdosta aiheutuvat lähetyskustannukset (Posti: 1,75 € – 7,90 €).

Maksutavat:

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com Maksutavat PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. 

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit. 

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. 

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/ Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: payform@bambora.com Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17) 

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Asiakaspalvelu laskuun liittyvissä asioissa meidät tavoittaa
nettisivujen yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla info@ihania.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus:

Jotta verkkokauppatilaus kirjautuu järjestelmään, tulee maksaminen suorittaa loppuun asti sulkematta

selainta liian aikaisin. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään välittömästi tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Ongelmia maksamisessa? Lähetä sähköposti osoitteeseen info@ihania.fi ja kirjaa otsikoksi ”ongelmia maksamisessa”. Lisää viestiin maksusi tiedot, jotka löydät tiliotteestasi. Erityisen tärkeä on laskun viitenumero, sen perusteella pystymme jäljittämään ostoksesi tilanteen.

Vaihto- ja palautusehdot:

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäiskunnossa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, joiden palauttamisesta on ilmoitettu meille 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautus on asiakkaalle maksullinen. Asiakas maksaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvat lähetyskustannukset (Posti: 1,75 € – 7,90 €, kun kohteena Suomi). Kun palautus on saapunut varastolle, tuotteen hinta hyvitetään asiakkaan tilille kokonaisuudessaan.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen:

Taee palautusilmoitus sähköpostilla osoitteeseen info@ihania.fi

Liitä palautusilmoitukseesi asiakasnumerosi (#nro löytyy sähköpostiin lähetetystä tilausvahvistuksesta), nimesi ja yhteystietosi rahojen palautusta varten.

Kun olemme käsitelleet palautusilmoituksesi, saat vahvistusilmoituksen sähköpostiisi, mikä sisältää vielä tarkat ohjeet palauttamista varten. Vahvistusviestin saatuasi voit viedä palautettavan tuotteen postiin/pakettiautomaattiin. Postin helposti-koodia käyttämällä postipaketin voi jättää postiin jonottamatta ennalta maksettujen lähetysten luukulle.

Lähettäjän tiedot ja osoite: Nimi
Osoite
Puhelinnumero

Vastaanottajan tiedot ja palautusosoite: Ihania

Peltolankatu 1, 15320 Lahti
p. 0451875959

Maksu palautetaan, kun palautettu tuote on saapunut takaisin ja todettu myyntikuntoiseksi. Maksun tulisi näkyä 7 arkipäivän sisällä sen kirjaamisesta. 

Tilauksen peruminen:

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta tuotettasi ei ole vielä lähetetty ja haluat perua tilauksen, ota heti yhteyttä info@ihania.fi

Ongelmatilanteet:

Mikäli tuote ei vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä/palautuksestasi viimeistään 14 päivän kuluessa palautusehtojen mukaisesti osoitteessa info@ihania.fi

Jos paketti on vioittunut/kadonnut postissa tai kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Yritys ei vastaa postin kuljetuksissa vioittuneista vahingoista.

Mahdolliset viat tai virheet selvitetään ja asiakkaalle pyritään löytämään sopiva ratkaisu.

Kuluttaja-

asiakkaita mahdollisissa vikatilanteissa avustaa kuluttajaneuvonta (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta) ja viime kädessä asia on mahdollista saattaa kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (kuluttajariita.fi).

Tietojen luovutus:

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa
oleviin toimitusehtoihin Tietojen käsittelystä (GDPR) voit lukea lisää tietosuojaselosteesta.